Tuesday, March 25, 2014

הרומן שלי עם המלכה

?אז מתי התחיל הרומן שלי עם המלכה? או יותר נכון עם הממלכה



אולי כשנשבתי בתור ילדה בסדרת הספרים של החמישייה והשביעיה הסודית?
(מתחבאת מאחורי השיחים בגינה הציבורית ומדמיינת שהאיש שהרגע חצה את הגינה נראה 
חשוד וכדאי לעקוב אחריו) 


? BBCאו כשצפיתי בצעירותי בשלל תכניות מבדרות מערוץ ה
 ( Mr. Humphries are you free? (



או כשאולי המקום הראשון אליו בחרתי לעוף מתוך ארצנו הקטנה לטיול חו"ל ראשון היה כמובן לאנגליה?.
!מה שלא יהיה תמיד הייתה שמורה בליבי פינה חמה לממלכה הקסומה


לפני כמה חודשים פנתה אלי אורטל, שליחה ישראלית חמודה שמשמשת כשליחת בנ"ע במנצ'סטר 
היא סיפרה לי שכולן בקהילה שלה הולכות עם סגנון הכובעים שאני מייצרת.
 וגיששה בעדינות אם יש סיכוי שאגיע למכירה לפני פסח
מפה לשם העניינים התקדמו במהירות- ותוך זמן קצר מצאתי את עצמי עומלת במרץ על הכנת קולקציה אביבית 
.וכמויות גדולות של כובעים שיתאימו למכירה גם בחו"ל


120 כובעים אחרי ואני תוהה איך בדיוק אני אמורה לסחוב את כל הכובעים האלה איתי ובלי שהם יהרסו?
משחקת עם מזוודות קופסאות ושוב מזוודות אורזת פורקת ושוב אורזת
לבסוף, מחליטה להעביר את הכובעים ב-2 מזוודות ענקיות ואקסטרה קשיחות!
בתוך כל העניינים והדיסקוסים ועשרות האימיילם שעוברים בני לבין אורטל אני חושבת לעצמי שאם אני כבר נוסעת להרפתקה הזאת אולי כדאי לצרף עוד מכירה.. וכך קורמת לה עור וגידים עוד מכירה 
בקהילה נוספת, במרכז לונדון 
מתלבטת כמה ימים על מתי ולכמה זמן לטוס מתלבטת עוד כמה ימים על איפה כמה ולמה מלון.. 
מתלבטת מתלבטת מתלבטת...



   .שתי מזוודות ענקיות מלאות בכובעים ותיק גב קטן עם בגדים. 5 שעות באוויר ואני נוחתת בשני בצהריים בלונדון


.אמנם הלו"ז  צפוף והמטרה מכירת כובעים ולא רכישת חפצים. אך, אני יוצאת לגיחת חנויות קטנה לנשמה 
המלון שלי נמצא בקרבת אוקספורד סטריט אז אני מתמקדת באזור



ביקור חובה ב-Anthropologie!



גיחה קטנה ומתוקה לLiberty





Selfrides וכמובן איך אפשר בלי






.ולסיום, מקנחת בכמה חנויות של חומרי גלם לכובעים




מגיעה ביום המחרת לתחנת הרכבת יוסטון בלונדון, המקום הומה אדם וכמו כוורת דבורים פעלתנית אנשים בוהים בלוח ואז כל כמה דקות נעלמת קבוצת אנשים לבטן האדמה. אני מאתרת את הקו איתו אני נוסעת 
ויוצאת לכוון הרכבת



למזלי קניתי מראש כרטיסים למחלקה ראשונה. בחירה שהתגלתה כחכמה וכיפית במיוחד! יש לי מקום למזוודות הכבדות שולחן אישי ערוך בכלים אישיים מחרס ומלצר שעובר כל 5 דקות ושואל:
Would you like some tea ma’am?



כעבור שעתיים וחצי אני מגיעה למנצ'סטר לביתם המדהים של סינדי ודניאל
נשות האזור מתחילות להגיע ומפה לשם אנחנו כמובן מוצאות מכרים משותפים או משפחות
 שעשו עליה לישראל וגרות אצלנו בשכונה.
(...מסתבר שגם האנגלים אוהבים לברר מי מכיר את מי ואם מי היית בצבא? טוב אולי בלי הקטע של הצבא)



...בבוקר יום המחרת אני נפרדת בצער מהמשפחה המתוקה של סינדי. אפילו נקשרתי קצת לנני הצרפתיה
עולה שוב על רכבת הפעם בחזרה ללונדון. הנופים מדהימים! (איך לא שמתי לב בהלוך?) נופים כפריים ושטחים אין סופיים של ירוק וירוק עם נקודות לבנות ושחורות (כבשים) ובתים קטנים ישנים ומלאי אופי.



המכירה בלונדון מתחילה מוקדם יותר. אני מגיעה ב4 לביתה המתוק של גילה 
(גילה היתה בעלת הבית שלי בארה"ב וקנתה ממני כובעים בעבר). 
...גם פה כמובן אני מכירה מישהי שמכירה מישהי איזה עולם קטן
.המכירה מסתיימת בלילה מאוחר ואני חוזרת למלון עייפה אך מרוצה



ביום המחרת גונבת עוד טיפה שוטטות וקניות במרכז לונדון ועולה בצהריים על מטוס בחזרה.



4 ימים דחוסים 3 לילות 2 מכירות נפלאות ומוצלחות ויום 1 של שופינג.- היה פשוט נפלא!
 ..אה כן, בסוף כמובן לא יצא לי להיפגש עם המלכה אבל מצד שני אני נפרדת ממנה כל לילה לפני השינה



(תמונה אוסף פרטי)

.



8 comments:

  1. נפלא. נשמע כמו חלום של כל מעצבת! איזה כיף (: התמונה של הנוף מהרכבת פשוט מהממת

    ReplyDelete
  2. מדהים מדהים מדהים!
    חסרות תמונות תקריב של הכובעים. אם לא אנגליה אז לפחות לשטוף את העיניים בקולקציה שאומצה שם על ידם...
    ממליצה לכתוב את הפוסט גם באנגלית אחרי העברית, בלוג הוא שגריר שיווקי מעולה.... (אמרה זו שהפוסט האחרון שלה היה לפני שנה...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. .תודה שרי! (: בהחלט אחשוב על תרגום

      Delete
  3. סוף סוף!! אחותי אין כמוך! מחכה לעוד ועוד.
    חמוטל

    ReplyDelete
  4. איזה כיף מותק! כן ירבו!

    ReplyDelete